20171022 KRB WkfeestenNekkerspoel

Op zondag 22 oktober geven onze KLARE RIETJES  een APERITIEFCONCERT van 11 tot 13 uur in het Wijkhuis Papenhofke, Papenhofdreef 57 A, te Mechelen.

Dit is een initiatief van de Wijkwerking Nekkerspoel.

Zij organiseren activiteiten die de sociale cohesie in de wijk Nekkerspoel probeert te verhogen. Het hoogtepunt hiervan is het jaarlijks terugkerend wijkfeest. Dit jaar zitten zij aan de vijfde editie in de huidige vorm.

De plaatsen zijn beperkt en daarom vraagt de organisatie om in te schrijven vóór donderdag 19 oktober via email: monik.brulez@gmail.com . De inkom is € 2 per persoon.

Deze groep van mensen houdt zich bezig met het organiseren van activiteiten die de sociale cohesie in de wijk probeert te verhogen. Dit doen zij door maandelijks minstens één activiteit te organiseren om mensen samen te brengen. Het hoogtepunt van deze werkgroep is het jaarlijks terugkerend wijkfeest waar er heel wat meer komt bij kijken dan wat organiseren. Dit jaar zitten we aan de vijfde editie in de huidige vorm.

Lees meer: http://www.wijkwerking-nekkerspoel.be/onze-diensten/vrijwilligerswerk/

Papenhofdreef 57 MechelenVoor u treden op:

Linda Liers

Nadia Verelst

Willy Verbruggen

Annie Vervloesem

-  Altklarinet
Anneke Tuyaert

-  Basklarinet

De Koninklijke Muziekvereniging is lid van de cultuurraad Bonheiden.

Nieuw - Hot

Klik op de foto's voor meer informatie over het evenement of mededeling.

september 2018
40D 91283dS

Half september 2018 gaat de muziekvereniging van Bonheiden op muzikale reis naar de Moezel (Duitsland).
Dan zijn er daar de jaarlijkse wijnfeesten en zullen onze muzikanten er optreden.
Om de reiskosten te drukken worden kleine acties opgestart. Een van die projectjes zijn de stresspopjes van Linda Liers. Ze zijn te koop aan € 5 stuk en zijn een ideaal geschenk voor een geboorte, verjaardag, de eindejaarsfeesten of andere gelegenheden. Klik hier om een bestelformulier te downloaden of bestel hier direct online.
Steun onze muzikanten en bestel die hebbedingetjes.

Dank bij voorbaat.