Heeft u interesse om evenementen van de Koninklijke Muziekvereniging te sponsoren in ruil voor publicatie?

Voor € 30 per evenement wordt uw naam, die van uw firma of uw LOGO (indien tijding aangeleverd) waar mogelijk geprojecteerd op groot scherm tijdens het evenement. Tevens wordt vanaf het moment van inschrijven, via onze informatiekanalen uw logo geplaatst in de communicatie en publicaties over het door u gekozen evenement.

Wilt u meer publiciteit aan een betere prijs, dan bieden wij de mogelijkheid aan om jaar- of hoofdsponsor te worden.
Voor € 100 publiceren wij het jaar rond uw LOGO op al onze concerten en activiteiten en de communicatie daaromtrent.
Upgraden van een evenement sponsor naar hoofdsponsor is ten allen tijde mogelijk.

Dit zijn onze eerstvolgende activiteiten. Misschien bent u ook geïnteresseerd voor publiciteit op één van deze evenementen of verkiest u ze allemaal en dus een jaarsponsor te worden.

BRUNCH en SPICY CONCERT

Zondag 24 februari 2019 om 11.00 en 13.30 uur in G.C. 't Blikveld te Bonheiden.

Een pittig concert door de muzikanten van de Koninklijke Muziekvereniging Bonheiden onder leiding van hun dirigent Bart Van Buggenhout. Daarnaast brengen zij u enkele gekende en ook oorstrelende composities.

Het concert dat de naam kreeg SPICY CONCERT, begint om 13.30u (deuren open om 13 uur) en kost € 11 en € 4 kinderen -12 jaar.

Wil je ook op de culinaire toer gaan, dan maken we het u gemakkelijk. Vóór het concert kan u de voetjes eerst onder tafel steken en maakt u er een ontspannen zondag van. Vroeger zou men zeggen "een zondag zonder afwas".

Wie inschrijft voor de brunch krijgt gratis toegang tot het CULINAIR SOLISTENCONCERT.

De BRUNCH begint om 11 uur en is open tot 13 uur. De deuren gaan al open om 10.30 uur, zodat je dadelijk een aperitief kan bestellen.

Naast koffiekoeken, broodjes met ruime keuze aan toespijzen zijn er ook soep, vol-au-vent met puree en desserten.
De brunch met concert dat de naam kreeg BRUNCH met SPICY CONCERT kost € 26 en € 10 kinderen -12 jaar.

Na de brunch wordt u verwacht voor het concert. Tijdens het concert wordt er GEEN drank bediend.

Na inschrijving en/of reservatie betaald u via bankoverschrijving naar IBAN:  BE66 3631 4711 0543 van de  Koninklijke Muziekvereniging Bonheiden.

U kan ook kaarten kopen bij muzikanten en bestuur.

VLAAIENLOTEN

affiche Vlaaienloten A4 201900305 20181114
Naar jaarlijkse gewoonte gaat op Vastenavond 5 maart 2019 om 20 uur in G.C. 't Blikveld ons VLAAIENLOTEN door. Kom daar je kans wagen.
Geniet van een avondje spanning en ontspanning en van onze vlaaikes.

SPAGHETTIDAG

40D 96332dmw

Op zondag 28 april 2019 bent u hartelijk welkom op onze tweede spaghettidag.

Het restaurant is open van 12 tot 14 uur en van 17 tot 20 uur.

ANDERE EVENEMENTEN dit jaar

• ZomerZondagen juli 2019 (onder voorbehoud)
  • Mosselsouper  november 2019 (datum nog niet gekend)

U kunt het inschrijvingsformulier voor sponsoring downloaden en ingevuld bezorgen aan muzikanten, bestuur of sturen aan muz.bonheiden@gmail.com.

Plaats een bestelling:

Stresspopjes

Bestel stresspopjes ten voordele van de muziekreis naar de Moezel. Klik hier.

De popjes kosten € 5 per stuk en worden na bestelling gemaakt door Linda Liers.

Of download het bestelformulier, kies daarop uw gewenste stresspopjes en bezorg uw bestelling aan muzikanten, bestuur of Linda Liers.

40D 91283dS