Reservaties:

Na de zomer is ons eerstvolgende concert de "100 KLASSIEKERS", dat doorgaat in G.C. 't Blikveld op 26 oktober 2019 om 19u30. Kaarten voor dit speciaal concert zullen te bekomen zijn via muzikanten en bestuur maar plaatsen zijn nu al te bestellen via deze website. Klik hier om uw kaarten al te bestellen.

Speciaal voor dit concert: U als bezoeker van het concert kon op voorhand het muziekprogramma samenstellen door uw TOP-10 door te geven.

Half september werden alle voorkeuren samengeteld en is dirigent Bart Van Buggenhout samen met de muzikanten begonnen met het instuderen van het gekozen programma.

Wie zijn/haar selectie  doorgaf, nam automatisch deel aan een gemakkelijke quiz en maakt kans op een leuke prijs op het concert.

Opmerking: De prijzen worden enkel uitgereikt aan deelnemers die aanwezig zijn op het concert. Verder kan elke deelnemer aan de quiz slechts één prijs winnen, zelfs als hij meerdere enquêtes invulde.

Toegangskaarten zijn te bekomen bij muzikanten en bestuur maar kunnen ook ONLINE besteld worden. Klik hier om kaarten te bestellen.

Plaats een bestelling:

Word SPONSOR

Schrijf u in als sponsor van een evenement of word jaarsponsor op al onze activiteiten .

Voor € 30 kan u sponsor worden van één evenement georganiseerd door of in samenwerking met de Koninklijke Muziekvereniging Bonheiden. Wilt u echter een jaarsponsor worden, dan bent u dat al voor € 100.

Download het inschrijvingsformulier, en kies het/de gewenste evenement(en) of "alle evenementen" als jaarsponsor.