ZomerZondag Krankhoeve 8/7/2018

Publiek evenement
Date: 8 juli 2018 14:00

Venue: Krankhoeve Bonheiden  |  City: Bonheiden, België

Eerste zomerzondag aan de Krankhoeve te Bonheiden staat in het teken van VLAANDEREN FEEST!.

De terrasbediening wordt vanaf 14 u verzorgd door de Koninklijke Muziekvereniging Bonheiden en is er doorlopend KINDERANIMATIE met o.a. volksspelen, springkasteel en grime.

Om 15 uur is er op het podium een KINDERCONCERT met IK EN DEN THEO.  Kinderen en (groot)ouders kunnen rondlopen als robots, stoelendansen, bezoek krijgen van nonkel Jazz, ABDCDetective spelen en nog veel meer... Kortom, ze verkennen de uiterste grenzen van hun fantasie. Piet Maris en Theophane Raballand (allebei van Jaune Toujours) doen hun ding op accordeon en drum …en met het publiek, dat voortdurend wordt uitgedaagd om mee te zingen, dansen, springen en fantaseren.

ik en den theo  © Ik en den Theo

Om 18 uur Concert door de Koninklijke Muziekvereniging Bonheiden gevolgd door VLAANDEREN FEEST! met 11-juli viering en toespraak vanwege het gemeentebestuur t.g.v. het Feest van de Vlaamse Gemeenschap.

40D 91326d

Om 20u30 BARBARA DEX: Dex tot de tweede macht.
In deze productie bezingt Barbara de liefde voor haar vader Marc Dex. Dat hij haar grote held en voorbeeld is, mag iedereen weten. Van hem heeft ze zoveel geleerd. Met hem heeft ze zoveel gedeeld, gelachen, gehuild, gediscussieerd en gemusiceerd. Zijn (h)eerlijkheid heeft haar als mens gevormd. Het muzikale heeft ze van hem geërfd. Op persoonlijke wijze blaast ze nieuw leven in de liedjes van haar vader. Een muzikaal cadeau voor Marc. Haar held, haar vader, haar clown.

Barbara Dex  © Johannes Vande Voorde

Hartelijk Welkom.